Liczba wyświetleń

10 maja 2013

RENEW YOU ANTI-CELLULITE BODY MASQUE


Witajcie! Od razu zacznę od tego, że jestem w dużym szoku, a to za sprawą maski antycellulitowej firmy Renew You! 



Maskę tę dostałam jako gratis od drogerii internetowej www.ekobieca.pl bo zamówiłam ileś tam produktów za tam jakąś kwotę, ale nie używałam jej.

Pojemność tej saszetki to 30ml.
Cena na stronie: 2,30 zł/szt.
Dzięki niej nasza skóra ma być odświeżona, wyglądać młodziej no i ma mieć co najważniejsze działanie antycellulitowe.
Jeżeli chodzi o skład to na stronie jest napisane, że ma naturalne składniki. Zrobiłam zdjęcie składu, sami oceńcie co i jak bo ja do końca się na tym nie znam;)
A jeżeli chodzi o zapach to jak dla mnie jest on po prostu przyjemny, trochę przypomina mi zapach co poniektórych odżywek do włosów;)

Teraz kiedy się zrobiło ciepło i zakłada się coraz to krótsze ubrania zauważyłam u siebie lekki cellulit. No cóż w kosmetyki typu antycellulitowe nie wierzyłam, więc wzięłam się za ćwiczenia. Ale dzisiaj jakoś tak mi się przypomniała ta saszetka i postanowiłam jej użyć.. no i jestem bardzo mile zaskoczona! 

Jeżeli chodzi o sposób używania to nakłada się kolistymi ruchami niewielką ilość produktu na miejsca, gdzie mamy cellulit i pozostawia na 10-15 minut, następnie spłukuje letnią wodą.

Ja nałożyłam produkt na całe łydki, uda i powyżej ud. 
Już po 5 minutach widziałam lekką, ale zawsze jest to jakaś, różnicę. Po spłukaniu już produktu stałam i patrzyłam i naprawdę byłam mile zaskoczona, bo to zadziałało!

W tej jednej saszetce zostało mi produktu myślę, że na jeszcze jedno użycie, więc już teraz zamawiam kolejne opakowania i Wam też naprawdę polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz