Liczba wyświetleń

9 kwietnia 2013

ZESTAW 7 PĘDZLI DO MAKIJAŻU FIRMY SLEEK

Pędzelki zamówiłam na stronie cocolita.pl ( dokładny link: http://cocolita.pl/sleek_zestaw_7_pedzli.html ) za 34,90. Mam je od lutego.





















Podoba mi się, że są one w etui, które naprawde jest przydatne bo używając ich aktualnie w domu, nie trzymam ich w kubku tylko ciągle w tym etui, dzięki czemu się nie kurzą. I jest zamykane na zatrzaski. 

Omówię każdy pędzel po kolei.







PĘDZEL DO PODKŁADU (Foundation Brush) Długość rączki: 10 cm, włosia: 3,6 cm.
Używałam go i do nakładania podkładu w płynie (Revlon Colorstay) oraz w kompakcie (Kobo Ideal Cover), ale także rozprowadzałam korektory pod oczami. Zostawia lekkie smugi, bo musiałam po rozprowadzeniu podkładu poprawić wszystko dłońmi. Trochę ciężko jest z myciem, można powiedzieć, że ciężko go doprać, osobiście mam wrażenie, że ciągle się papram w podkładzie wymieszanym z wodą - dziwne uczucie. Poza tym jest mały, poręczny, nie ma tragedii. Jest chyba najlepszy z całej 7. 




















PĘDZEL DO PUDRU ( Powder Brush ) Długość rączki: 11,2 cm, włosia: 3,2 cm.
Do pudru nie bardzo bo jest za mały, chyba że do lekkiego omiatania. Ja go używam do NAŁOŻENIA bronzera lub różu, a następnie roztarcia innym pędzlem, bo ten nie nadaje się do rozcierania. Trochę włosów mi z niego wypadło i podczas prania i podczas użycia oraz chyba lekko czarny kolor się sprał. Włosie niezbyt przyjemne, raczej kujące. 























PĘDZEL DO RÓŻU ( Blush Brush ) Długość rączki: 10,7 cm, włosia: 2,7 cm. 
Znowu to samo co i powyżej, bardziej się nadaje jeżeli chcemy nałożyć leciutko jakiś róż.
Ja używam go do nakładania rozświetlacza. Jeżeli chodzi o mycie, to mamy taką samą sytuację, jak z pędzlem do pudru ( traci włoski, kuje, zmienił kolor).










PĘDZEL DO CIENI PŁASKI ( Eye Shadow Brush ) Długość rączki: 12,3 cm, włosia: 1,3 cm.
Za jego pomocą mogę nałożyć cień, rozetrzeć kolejny i jeszcze pozaznaczać obie powieki( czyli zrobić roztarte kreski). Też niestety nie jest super, extra mięciutki,a szkoda. 







PĘDZEL DO ZAŁAMANIA POWIEKIEye Contour Brush ) Długość rączki: 11,3 cm, włosia: 1,3 cm.
Bez szału, znowu bardziej do nałożenia cienia niż rozcierania. Kuje. Oba napisy na rączce informujące o firmie i przeznaczeniu nie są równo położone co do samego włosia (chodzi mi o trzymanie napisu równolegle, a włosie jest jakoś na bok, jakby końcówka była krzywo przyklejona? może mam taki egzemplarz:)) 




PĘDZEL DO KRESEK/BRWI  Eyeliner/Brow Brush ) Długość rączki: 10,2 cm, włosia: 0,8 cm i 0,5 - 0,8 cm.
Jak widać na zdjęciu dostałam z jednej strony uszkodzony, może go źle włożyli? No nie wiem no ale jego nie używałam jeszcze. Druga strona 'ścięta' nie bardzo do użytku bo włosie jest za długie. Ten pędzel jest jak dla mnie najgorszy z całego zestawu. 




PĘDZEL DO UST ( Lip Brush ) Długość rączki:12,6 cm, włosia: 1,1 cm.
Do pomadek, szminek czy innych go nie używałam, rysowałam nim kreske na powiece i wydaje mi się, że lepiej mi się nim maluje niż pędzelkiem przeznaczonym do kresek ;)






I to tyle na temat tego zestawu : )
Nie jestem profesjonalistką, ale też nie jestem początkująca w makijażu. Zestaw jest bo jest, nie jest profesjonalny, fajny żeby był i tyle :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz