Liczba wyświetleń

29 kwietnia 2014

WODA MINERALNA DO TWARZY: EVIAN!

Cześć, dzisiaj będzie o moim ulubieńcu ostatnich miesięcy.

Mowa tu o wodzie mineralnej w sprayu EVIAN ;)


Pojemność: 150 ml
Cena: na promocji 8-9 zł, normalnie 27 zł (ja kupiłam w Superpharmie)


Czemu jest moim ulubieńcem?
- używam wieczorem, po oczyszczeniu twarzy jako, można by powiedzieć tonik,
- używam w celu złagodzenia skóry twarzy po np. maseczkach czy pilingach,
- używam na świeże pryszcze? świeżo, po niestety, ale wyciśnięciu - mam wrażenie, że łagodzi to miejsce i nie jest ono na następny dzień takie czerwone,
- używam rano przed nałożeniem kremów na cała twarz i przecieram płatkiem kosmetycznym, czyli znów jakby tonik,
- próbowałam używać po nałożeniu podkładu korektorów, w celu ujednolicenia-stopienia, ale doszłam do wniosku, że na mojej bladej cerze to i tak tego nie widać, w sensie, że bez tego też jest wszystko dobrze nałożone i nie trzeba tego jeszcze bardziej stapiać,
- w ciągu dnia również używałam i jest to na pewno bardzo fajne ochłodzenie, odświeżenie - nie mogę się doczekać lata, żeby zobaczyć jak wtedy będzie się ona sprawdzała ;)
- jest to moje 2 opakowanie, a 3 leży i czeka na
swoją kolej - kupowałam jak była promocja, bo bez promocji to chyba trochę cena mnie boli :P
- starcza na dość długo, w sumie nie mam porównania do innych wód ale mam ją ponad 2 miesiące




Podsumowując: wszystko jest na wielki plus! Będę do niej wracała na pewno, w szczególności jeżeli będzie w promocji :P Ostatnio widziałam, że w Superpharmie była przeceniona na chyba 14 zł woda termalna z Uriage (chyba), kusi kusi :D

A Wy co mogłybyście mi polecić? Chętnie przetestuję!
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz