Liczba wyświetleń

28 października 2013

KOREKTOR ANTYBAKTERYJNY NA WYPRYSKI: SYNERGEN!

Cześć!

Pisałam Wam wcześniej moje zdanie na temat korektora z Miss Sporty, którego używam pod oczy, ale dzisiaj będzie o moim drugim używanym non stop korektorze, tyle że na wypryski.


Pojemność: 4 g
Cena: około 7 zł 
Dostępność:  wyłącznie Rossmann

Są dwa kolory, oba ciemne.. mimo, że jeden jest jaśniejszy, drugi ciemniejszy. Ja posiadam jaśniejszy czyli: VANILLA 01.
 Jego zadanie: Działa antybakteryjnie, a jednocześnie zakrywa wypryski i zaczerwienienia. Specjalne składniki zamykają pory - wysuszając wypryski. Antybakteryjne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i wągrów. 





Moje zdanie
- trzeba zacząć od tego, że kolor najjaśniejszy będzie pasował osobom, które były na wakacjach na Karaibach...mam bardzo jasną skórę, także ten kolor to teoretycznie ogromna porażka dla mnie! Aczkolwiek.. ja go nakładam na wypryski przed nałożeniem podkładu.. daje mi to krycie ogólnie mocnego korektora, ale kolor zmienia się na jaśniejszy dzięki podkładowi
- jeżeli właśnie chodzi o krycie, pomijając ten nieszczęsny kolor, to jest naprawdę bardzo dobre. Ja chcąc utrwalić krycie danego wyprysku, nanoszę jeszcze dodatkowo odrobinę pudru także antybakteryjnego w kompakcie - wtedy wszystko naprawdę ładnie się utrwala i trzyma cały dzień!
- wysusza wypryski? jakoś szczególnie nie... spektakularnego, natychmiastowego efektu wyleczenia danego miejsca nie ma, ale na pewno jakieś dobroczynne działanie ten korektor ma, jeżeli chodzi o gojenie się wyprysków i zasuszanie ich;)
- bardzo wydajny, używam od około trzech miesięcy codziennie i mam go jeszcze bardzo dużo... zresztą oceńcie same na zdjęciu :)
- cena, cena, cena - WARTO!

Z takich najważniejszych rzeczy to chyba tyle...

Podsumowując: 
Bardzo dobry korektor, gdy skończę (kiedyś) to opakowanie, to mimo nietrafionego koloru, kupię kolejne opakowanie! Wystarczy znaleźć swój patent, aby zniwelować ten kolor, a działanie zostanie praktycznie takie samo, albo nawet i lepsze jeżeli utrwalicie go pudrem antybakteryjnym, jak już pisałam wyżej. Ponadto korektor bardzo dobrze kryje i długo się utrzymuje oraz jest tani!

Czego chcieć więcej? Po prostu trzeba go wypróbować, a na pewno się polubicie!

A tutaj macie:

wypryski bez makijażu

z korektorem Synergen



z korektorem, podkładem i pudrem antybakteryjnym :) 


 a tu macie sam kolor na ręce :D 

2 komentarze:

  1. Poszukuję dobrego i taniego korektora. Fajnie, że napisałaś o nim, bo ostatnio mam jakiś wysyp i taki produkt przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń