Liczba wyświetleń

6 września 2013

PODRÓBKI: PERFUMY LACOSTE TOUCH OF PINK!

Cześć:)

Byłam kiedyś posiadaczką oryginalnych Lacost'ów, miałam też podróbkę bazarową, z nazwy bardzo podobną i z opakowania również, jakoś to szło Lacrosse? coś takiego.

Ale po latach nie używania ani oryginału ani podróbki, odnalazłam inną nazwę, trochę inne opakowanie w innym miejscu, mianowicie w Kauflandzie, ale co najważniejsze o zapachu prawie identycznym i tanim!

Nazwa: Blanchette B Pink Girl
Produkowane w Polsce
Pojemność: 100 ml
Cena: 15 zł!


Opowiem to tak: kiedyś tam jeździłam rowerem po mieście i weszłam do Kauflandu. Chodzę, patrzę co jest ciekawego na kosmetykach i zauważyłam buteleczkę wzorowaną na perfumach Lacoste. Wącham.. niemal identyczne, cena tym bardziej zachęcająca, ale stwierdziłam, że psiknę sobie na nadgarstek i tyle. Jeździłam jeszcze jakiś czas i wróciłam do domu, kompletnie już zapomniałam o tych perfumach, ale! jakoś poruszyłam ręką na wysokości nosa i mnie trochę zszokowało. Podróbka nadal pachniała. To dobry znak biorąc pod uwagę jazdę na rowerze, gdzie myślałam, że ten zapach po prostu wywietrzeje (wywieje:P)


Tak więc wróciłam, zdecydowałam się na kupno i jestem zadowolona!
Jeżeli któraś z Was ma Kauflanda w swoim mieście, lubi ten zapach, ale nie stać jej na oryginał to serdecznie polecam wypróbowanie tej "wody perfumowanej".
Warto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz